Як ми повідомляли раніше, активісти Антикорупційного офісу здійснюють моніторинг ремонту доріг в Одеській області. Хоча, поки він не завершений, вже є попередні результати, на основі яких можна робити висновки про основні типи недоліків, які зустрічаються при візуальному обстеженні відремонтованих ділянок зокрема на прикладі автомобільної дороги М -15 Одеса-Рені.

Нижче наведені фотофіксація недоліків, ділянка траси у кілометрах та метрах, а також  назва підрядника, який виконував роботи на ділянці.

Безымянный01

Безымянный02

Не відсипане та не сплановане узбіччя. (Ділянка — км 34+500 – км 40+527 Підрядник: ТОВ «Ростдорстрой»)

Безымянный03

На ділянці митного переходу в транзитній зоні утворення колійності по лівому проїзді, причиною чого могло слугувати: як неякісне виконання ремонтних робіт, так і переміщення по дорозі вантажного транспорту з завеликим вантажем.

(Ділянка — км 46+500 –  км 52+230. Підрядник: ТОВ «БК «Дорлідер»)

Безымянный04

Зупинка громадського транспорту не облаштована, відсутні тротуари та посадковий майданчик.

(Ділянка — км 140+000м — км 145+000. Підрядник: ТОВ «Автомагістраль-Південь»)

Безымянный15

Лущення та викришування верхнього шару асфальтобетонного покриття.

(Ділянка — км 129+000 – км 134+000. Підрядник: ТОВ «БК «Дорлідер»)

Безымянный06

Поперечна тріщина в кінці ділянки: км 175+000 – км 179+000. (Підрядник: ТОВ «Ростдорстрой»)

Безымянный07

Місця відбору кернів не зароблені ремонтним матеріалом.

(Ділянка км 171+000 — км 175+000. Підрядник: ТОВ «Ростдорстрой».)

Керн ( англ. core, sample, centre-pop; нім. Kern) — циліндричний стовпчик гірської породи, який одержують при бурінні свердловин.

В даному випадку відбір кернів відбувався, вірогідніше за все, для перевірки якості робіт.

Безымянный08

Хоча пішохідна інформаструктура на дорогах між населеними пунктами часто сприймається, як другорядна, однак вона також має важливе значення, особливо для маломобільних груп населення . В даному випадку,  видно не озброєним оком, що похил тротуару не відповідає діючим нормам. Загалом, ділянка не упорядкована після виконання робіт: тротуар закінчується не почавшись, відкоси земляного полотна не відсипані та не сплановані належним чином, відсутня сплановане узбічча.

(Ділянка — км 140+000 – км 145+000. Підрядник: ТОВ «Автомагістраль-Південь»)

Перераховані вище недоліки не поодинокі та не єдині. Більш докладно про результати моніторингу можна буде дізнатись з фінального звіту, який буде опублікований незабаром.

 

Ця публікація підготовлена в рамках проекту «Прозорість і доброчесність публічного сектору», який виконується Програмою розвитку ООН в Україні та фінансується Міністерством закордонних справ Данії протягом 2015-2018 рр.

Думки, висновки чи рекомендації належать авторам та упорядникам цього видання і не обов’язково відображають погляди Міністерства закордонних справ Данії, Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй чи інших агенцій ООН.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *