1. Розглядали питання передачі мешканцям (27 жителям) двоповерхового гуртожитку за адресою Французький Бульвар 14, що належить ЗАТ «Одеська кіностудія», звернулися самі жителі, дім 1953 року будівництва, загальна площа 501,1 кв. м., останнє обстеження будинку проводилось 31 травня 2011 року: роботу з капітального ремонту на той момент коштували 494 тис. грн., плюс роботи з установки приладу індивідуального обліку елекроеніргії коштували 260 тис. грн. (загалом: по 28 тис грн з людини). Як пояснив голова правління ЗАТ «Одеська кіностудія» Звєрєв Андрій Вадимович Одеська кіностудія не взмозі виконати ці роботи, бо «при корпоратизації одеської кіностудії соціальна сфера була внесена до статутного фонду кіностудії, що є прямим порушенням закону, та на зборах акціонерів правління прийнято рішення про передачу об’єктів за адресами: Французький Бульвар 14 і Французький Бульвар 33а до комунальної власністі міста, хоча люди і живуть в цьому гуртожитку по 10 і більше років, але зі співробітників кіностудії живе там лише одна людина, а з колишніх співробітників — три людини», при цьому, все одно, кіностудія виконує технічне обслуговування будинків (вивіз сміття, забезпечення водою та електроенергією) та існує зобов’язання з проведення ремонту житлового фонду стороною, яка передає: гуртожитки та відомчий житловий фонд приймаються в існуючому технічному стані у випадку банкрутства підприємств, хоча гуртожитки передаються також у власність територіальної громади за умови попередньої повної компенсації вартості гуртожитку або безоплатно, тобто можливо зробити взаємозалік в цьому випадку (розмір компенсації вартості гуртожитків розраховується відповідно до вартості гуртожитків з урахуванням її зменшення внаслідок нарахованого фізичного зносу і збільшення в результаті фактичних витрат власників на проведення капітального ремонту, у разі наявності корпоративних прав держави у статутному капіталі таких товариств розмір компенсації визначається пропорційно обсягу таких прав відповідно до закону). Депутати пропонували заключити договір пайової участі господарських товариств при передачі в комунальну власність на вартість капремонту (на 50%, бо контрольний пакет акцій кіностудії — 51% належить державі), і навіть виявили бажання, щоб кіностудія продала гуртожуток за 1 грн мешканцям (ніхто не хотів брати на себе витрати). Проте тут слід зазначити, що законом установлено мораторій на відчуження (крім передачі у комунальну власність) гуртожитків, які увійшли до статутних фондів акціонерних чи колективних підприємств, створених у процесі приватизації чи корпоратизації. Квартири в гуртожитку не приватизовані, що також унеможливлює створення ОСББ і дійсно гуртожитки, що було включено до статутних капіталів товариств, створених у процесі приватизації (корпоратизації), за законом передаються у власність саме територіальних громад і громадяни набувають право на приватизацію житлових приміщень у таких гуртожитках після їх передачі у власність територіальної громади. Тому особисто я не вважаю за потрібне «винаходити велосипед» в цьому питанні, а прийняти данне житло до комунальної власності за рахунок взаємокомпенсації, лише пробема може бути в тому, що порядок визначення розміру компенсації встановлюється не самостійно, а Кабінетом Міністрів України. Проте це зробити треба чим скоріше — тим краще, бо до 1 липня жителям цих гуртожитків бажано приватизувати житло й створити ОСББ.
2. Друге питання, яке розглядали — це програма енергоаудиту будівель і споруд, постачальником теплової енергіі для яких є комунальне підприємство «Теплопостачання міста Одеси» на 2016-2018 роки. На проведення енергоаудиту планується з державного бюджету виділити 1 млн 64 тис. грн., з обласного 211 тис. грн., з міського — 18 млн 385 тис. грн. Енергоаудит дозволить НКРЕ затвердити двоставковий тариф і дати можливість підприємству проводити свою ремонтну компанію. Треба зазначити, що плани «наполеонівські», бо планується провести енергоаудит за 1,5-3 роки, хоча чомусь депутати й ці строки хотіли скоротити ще. Ще треба зазначити, що вартість розраховувала одна компанія — «Облтепло». Була висловлена думка, що це «чергова спроба влити гроші в вмираюче підприємство»; нагадаю, що КП «Теплопостачання міста Одеси» знаходиться на межі банкрутства: Одеська міськрада на минулій сесії ухвалила рішення виділити 100 мільйонів гривень для часткового погашення його боргів, при тому, що позаминулого разу з міського бюджету на погашення боргів підприємства виділили 10 мільйонів. Сума заборгованості підприємства становить 800 мільйонів гривень. Натомість була висловлена думка, що на дану програму можна витратити й 25 млн грн, бо на минулій сесії прийняли програму з туризму на 22 млн грн, яка «ні про що», то чому не можна зараз прийняти цю програму, на яку планується витратити близько 20 млн грн, хоча й нема відповідального за цю програму та не встановлені конкретні строки етапів реалізації програми? (No comments) Депутати також запропонували програму енергоаудиту включити до програми реформування ЖКГ, проте, що цікаво, такої програми не існує. Запропонували також створити робочу групу з розробки даної програми, на що було сказано, що нема сенсу створювати робочі групи — це ніби-то ні до чого не призводить. Тут треба пояснити, що розробником програми енергоаудиту є КП «Теплопостачання міста Одеси», як ми вже знаємо, не «ідеальне» підприємство, в зв’язку з чим програма дійсно не є вивіреною та ідеальною, тому доречно було б залучити до підготовки програми й інших спеціалістів, проте чомусь депутати хочуть її прийняти в будь-якому вигляді на більшу суму, а ще краще на строк власної каденції.
3. Знову обговорювалися питання встановлення лічильників на тепло, як і минулого разу
Важливо: при встановленні лічильника на тепло бажано встановлювати автоматичні електронні регулятори (датчик зовнішнього повітря/електромагнітний клапан)! (коштує приблизно 25 тис. грн.)
4. Хотіли розглянути питання затвердження титульних списків капітального ремонту об’єктів житлового фонду, а також модернізації, заміни та капітального ремонту ліфтів та диспетчерського зв’язку, проте виявилося, що депутатам були роздані списки, які не відповідали затвердженим та поданим на розгляд департаментом міського господарства. Наприклад, в списку капітального ремонту об’єктів жилого фонду, який поданио департаментом, 26 об’єктів на 25 млн грн, а в списку, розданому депутатам — 20 об’єктів на 120 млн грн та є ті об’єкти, яких в першому немає.
5. Про ефективність ЖКС. У ЖКС «Вузовський» росте дебіторська заборгованність (11 млн грн), позови до суду юристами установи не подаются, в зв’язку з браком коштів на судові збори. Треба зазначити, що матеріали данним ЖКС закупаются щомісячно на 20-25 тис грн, хоча загальні надходження — 2,2 млн грн, велика частина з яких йде, звичайно, на зароботню платню. Це при тому, що у ЖКС також знаходяться на балансі магістральні та внутрішні мережі, які обслуговуються за рахунок ЖКС.
6. Обговорювалося питання необхідності приватизації квартир та будинків (деякі люди живуть в неприватизованих будинках досі з 1811 р.): «говорили-балакали — сіли та й заплакали»), тобто нічого не вирішили з цього питання
7. Депутати також не змогли проголосувати за внесення змін в Положення про міський фонд охорони навколишнього середовища, і, відповідно, за виділення коштів з міського фонду навколишнього середовища в розмірі 9 млн 351 тис. грн. (один депутат був проти).
Ось така комісія) З точки зору ефективності, як на мене, м’яко кажучи, не дуже.»

По матеріалам: Юрій Дяченко

youtube
пожалуйста укажите корректную ссылку

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *